"Cilingito" sau pestisori la jaratic

Ca sa nu obositi foarte mult de recetele mele de conservare, o sa va alint ,din cand in cand ,
cu  o surpriza placuta.
De data aceasta o receta renumita pe tarmul marii ... stiu ca vi s-a facut pofta ...
si eu, cand am zarit acest gratar, am crezut ca nu mai rezist , pana stapanul  m-a va servi.

Am savurat aceasta placere alaturi de un pahar de vin alb sec si o bucata de paine coapta de casa.
Am lungit cina, cat a fost posibil de mult , ca sa mananc acesti pestisori cu o carnita dulce, suculenta, prinshi  recent din mare, presarati cu sare mascata si copti la un jaratic facut din lemn tare.

Mereu imi sta gandul la acest gust delicios cu miros de fum, in bataia vantului rece si zgomotul valurilor, care veneau dinspre mare.
Imaginele de mai jos, reuseam sa le pozez numai dimineata, cand malul marii era inca pustiu.














La acest gratar mare se prepara carnea de pasare si vitel.




Dar aceasta floare dragalasa este pentru voi, pentru ca va simt prezenta zi de zi, si simt , ca va place sa
 deschideti pagina mea, si sa gasiti ceva - nou si gustos.

 Va doresc ,ca soarele fericirii sa nu 
se ascunda dupa nori niciodata. 
Iar cei mai apropiati ,sa va fie alaturi
si  sa va incalzeasca mereu sufletul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...