Primii pasi... primele poze




Aceste sarmalute  au  fost "vinovatele" .  Ele  mi-au dat un imbold foarte mare , "mi-au spus, ca  a venit timpul, sa scrii recete , sa cunoasca multa lume prin intermediul internetului , ce bucate gustoase se prepara la noi in Moldova ..." 
Zis si facut... In ziua de 28 august 2006 am facut  primele poze . 
Cam stalcite, dar asa le vedeam eu in ziua ceeia , si ele vor ramane pentru mine - cele mai cele... 

Au trecut 4 ani , in acest rastimp am avut o pauza de 2 ani si jumatate , dar  zi de zi , ma gandeam  , ca trebuie sa-mi deschid pagina mea personala in internet si sa incep-  pas cu pas, sa expun recetele in limba mea materna. 
Mi-a fost foarte greu de la inceput sa expun recete, dar stiu , ca am trecut aceasta bariera de limbaj. 
Nu-mi mai este frica de modul , cum ma exprim.  Descriu cu un limbaj  simplu,  dar simt ,ca ma intelegeti, si asteptati recetele mele , 
zi de zi.




 
 
 







 




 jk

 












4 comentarii:

  1. Felicitari Anisoara pentru talentul tau

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine ma omori cu pestii aia, marinati, afumati, floare sau nu, aici nu prea gasesc asa delicatese, mai ca as da o fuga pana acolo ca n-am mai fost de ani buni.

    Eu te urmaresc, da :)

    Dana

    RăspundețiȘtergere
  3. Dana , am sa expun recete de prepararea pestelui in conditii de casa si vei putea si tu gusta din acestei pesti, si marinati, si sarati si afumati. principalul sa se vinda peste proaspat de anumite specii , in regiunea ta, unde tu traiesti. Cu drag , Anisoara

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...