PARJOALE DE CASA


Aceasta receta de parjoale am preluat-o de la bunica mea , se de fiecare data ,cand le prepar, imi adunc aminte de gustul si mirosul din copilarie. Au trecut multi ani , eu ,am incercat diferite modificari in receta si mi-ai reusit foarte bine, dar gustul acestor parjoale ma incanta cel mai mult.

Ingrediente :

  • 1kg de carne de vita cu porc
  • 2 oua
  • 1oo de grame de paine uscata
  • 70 ml de lapte
  • o ceapa mijlocie
  • jumatate de capatina de usturoi
  • sare
  • piper negru macinat

pentru prajire:

  • 2 oua
  • 100 gr de faina
  • 60 ml de ulei

Mod de prepararare:

Carnea se spala , se taie in bucati si se toaca in masina de tocat carne cu usturoiul si ceapa curatita. Gustul acestor parjoale este deosebit ,pentru ca se foloseste carne , care este tocata de tine insuti, nu cumparata de-a gata tocata. Pentru ca in ziua de azi carnea tocata cumparata contine multe surplusuri , si atunci nu veti savura adevaratul gust, care vreau sa-l descriu in receta data.

Painea se inmoaie cu laptele caldut, si asa se toarna peste carnea toacata. Se condimenteaza cu sare si piper, se adauga ouale si se amesteca foarte bine . Tocatura se lasa sa se odixneasca cca 30 minute .

Tigaia se incinge foarte bine. Apate intr-un vas se bat 2 oua cu furculita. In alt farfurie se toarna faina. Cu mainele ude se formeaza parjoale din tocatura. Se tavalesc prin faina, peurma prin ou si se prajesc in uleiul calit . In momentul cand incepeti sa prajiti parjoalele se scade temperatura tigaii in jumatate.

Dupa 30 sec de prajire se intoarce pe cealalata parte parjoala, pentru ca sa se inveleasca bine cu oul si faina. Se prajesc parjoale in decurs de 7-8 minute , pe o parte si alta, la urma se pune un capac pe tigaie si se mai prajesc la un foc lent timp de 3-4 minute. In acest moment ele cresc ca niste pernute , si devin puhave si moi. Sunt deosebit de gustoase.



Un comentariu:

  1. ce bine arata!!! mi-ai facut o poftaaaaaa......
    nu am facut niciodata asa date prin faina si ou, ci doar prin faina, dar sigur voi incerca.
    O saptamana placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...