Gulas cu carne de vita

 


Am expus aceasta receta pas cu pas , ca sa va arat , ca culoarea aceasta a gulasului o puteti primi , daca veti praji corect carnea. Nu necesita adausuri de pasta de tomate sau piper rosu macinat. E necesar sa aveti o tigaie de otel , care mentine bine temparatura inalta si permanenta in timpul prajirii,  si sa pastrati timpul si etapele de prajire a carnii de vita sau de porc.Pe  prima poza , este aceiasi receta preparata saptamaina acesta , numai cu ceapa , si rezultatul este acelas.


Ingrediente :

  • 600 gr . de carne de vita 
  • 2 cepe mari
  • 2 morcovi mijlocii
  • un catel de usturoi
  • sare 
  • piper
  • o frunza de dafin
  • 3 linguri de ulei de masline














5 comentarii:

  1. D-l Vincent, va multumesc frumos de apreciere si de invitatie. Insa eu am primit o hotarare sa raman numai in comunitatea de pe bucataras.ro. Va doresc succese in toate. Cu drag , Anisoara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Niciodata nu am facut gulas, dar odata ce am vazut reteta la tine, m-ai convins. Chiar am sa fac zilele astea gulas, caci vad ca nu e asa complicat de facut. Mi se parea mult mai greu de facut si cu ingrediente mai multe. Ai avut dreptate, chiar e simplu de facut!Multumesc! O seara buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata! iar ma faci sa imi fie dor de tine:P
    pup si o zi minunata!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna sa-ti fie inima, Gaby. Am ras in hohote, cand am deschis pagina, deoarece , m-am trezit cu gandul la tine, cum imi zici , ca nu apar pe inet, si cand colo ... mi-ai facut dispozite si curaj pe toata ziua. vezi ce inseamna suflete inrudite? Crede-ma puiule, ca am inceput de o luna un regim de lucru de 12 ore ,cu drumul dus-intors sunt 15 ore. E necesar sa ma acomodez la acest temp de lucru , ca sa va pot bucura cu toate ideile , planurile si recetele , care le am in cap. Numai sambata si duminica am liber. Mereu sunt cu gandul la voi si vreau sa va spun multe, dar viata este atat de crunta , ca sunt nevoita "sa fac fata la toate". Va doresc la toti pace si liniste in sufletele voastre si un sfarsit de saptamaina placut. Cu drag , Anisoara

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreea, ai spus-o bine , nu este greu de facut. Pur si simplu necesita mult timp in prepararea lui, deoarece carnea de vita se fierbe mult. Adica , aportul tau in prepararea acestui gulas este maxim de 20-25 de minute, si nu mereu. Dat timpul de fierbere a lui, mai departe, este de o ora si 20 de minute, in dependenta din ce carne ( de varsta ) de vita prepari, mai tanara sau mai batrana . Astazi voi descrie toate detailele. Cat priveste , adausul ingredientelor mai multe , se poate - dar nu vad esenta, deoarece este destul de gustos in asa mod. Poti sa tragi atentia si la recete mea - Tochitura din carne de porc . Cu drag , Anisoara

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...