CIUPERCI & ARDEI IN MARINADA

 





4 comentarii:

  1. Te rog sa scrii si reteta

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am grabit putin, dar vreau sa o mai prepar in alt mod zilele aceastea , si voi expune si receta toata. Skuza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fain blog si pe deasupra esti tiza mea!
    Tot Anisoara ma cheama si avem in comun si pasiunea de a gatiFelicitari si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu mare placere , Anisoara . Sunt bucuroasa, ca ti-a placut blogul. Vreua sa descoper un secret mic, care nimeni nu il stie- nu ma cheama Anisoara, am alt nume. Acest nume l-am ales pentru ca este un nume foarte specific pentru Moldova , si contine diftongul "OA" . Multi mi-au scris in rusa, ca citind numele Anisoara , indata isi dadeau seama, ca recetele sunt de la Moldova. Cu drag, Anisoara

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...