ARDEI IMPLUTI CU CIUPERCI SI CARNE TOCATA

Pentru acesti ardei am folosit toate resturile de la  mancare , pe care le aveam in frigider , adica timp  pentru prepararea tocaturii nu am folosit aproape nimic . Dar s-au primit  foarte gustosi si intr-un fel oarecare pot sa spun , ca si dietici.  Ce am folosit ?

Ingrediente :

6 bucati de ardei dulci proaspeti
150 gr de ciuperci prajite cu ceapa
300 gr de carne tocata de vita
un morcov mare 
150 gr de orez fiert 
60 gr de cascaval ras 
sare
marar uscat 
5 linguri de ulei
un varf de lingurita de sare de lamaie


Mod de preparare :

Toate ingredientele se toarna intr-un vas mai adanc, morcovul se da prin razatoare, se condimenteaza cu sare si marar uscat. Se toarna 5 linguri de ulei neprajit , si totul se amesteca foarte bine. Ardeii se spala si se scoate pedunculul . Fiecare ardei se umple bine  si indesat cu umplutura, deoarece orezul este fiert , iar carnea tocata va mai scadea la fiert . La fundul unui ceaunel se pun frunze de varza proaspata. Se arnajeaza toti ardeii impluti ,lipindu-i bine unul langa altul. Daca va ramane putina implutura , inveliti cateva frunze de varza proaspata in sarmalute si le aranjati langa ardeii impluti.

Se adauga frunzele de dafin. Un litru de apa se amesteca cu o lingurita de sare si putina sare de lamaie . Totul se toarna peste ardei ,in asa fel ca sa nu acopere pe deplin ardeii de 1.5 cm . Se pun capacul se se fierb timp de 45-50 de minute.Primele 10 minute la o temperatura inalta , si dupa aceia se scade temperatura la minim si se feirb sub capac. Se servesc la masa cu iaurt  sau smantana.

3 comentarii:

  1. Anisoara, e o problema cu stocarea de date, eu ma uit pe retete dupa etichetele alea gen "mancaruri din carne de porc" sau "clatitele" si nu mi le arata pe toate si daca dau sa imi afiseze tot ce e sub eticheta respectiva imi zice:


    Nu există nicio postare cu eticheta MINCARURI -CARNE DE PORC. Afişaţi toate postările


    Si nu stiu de ce, ca eu te tot citesc si cautam chestii mai vechi.


    Te tzuc,


    Dana

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dana, buna seara. Toate compartimentele lucreaza bine si se poate vedea recetele mai vechi. De o pilda, "CLATITELE " - tastezi si se deschide primele 8 recete de clatite, nu dai la postarea de sus. E necesar sa cobori pana jos si sa dai LA POSTARI MAI VECHI si vei vedea si celelalte 8 recete mai vechi. Numai , ca e necesar sa tastezi pe fiecare receta mai veche, ca sa o citesti toata. Sper , ca am lamurit pe intelese. Daca nu - vorbim maine seara. Cu drag , Anisoara .

    25 octombrie 2010, 22:32

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...