Sosul -mujdei pentru "Trei ciobanei"

am preparat acest sos-mujdei. 

Ingredientele : 
  • la 2 rosii de marime mijlocie 
  • 3 linguri de ulei
  • o lingura de otet alb sau 2 linguri de vin alb sec
  • 4-6 catei de usutoroi
  • marar verde sau murat
  • frunze de leustean
  • care mascata
 Mod de preparare :

Se taie rosiile in cuburele mici . Aparte se piseaza cu sare cateii de usturoi curatati. Se adauga la rosiile taiate. Se condimenteaza cu marar si leustean , taiate foarte marunt si se adauga uleiul si vinul alb sec. Totul se amesteca foarte bine si se serveste la masa alaturi de carnea preparata la gratar si cartofi prajiti. 




3 comentarii:

  1. Foarte interesant acest sos! L-am retinut si-l voi folosi si eu, pentru ca mi se pare mai deosebit decat altele. N-am venit cu mana goala, ci in brate cu niste premii virtuale. Daca-ti face placere sa le primesti, le poti ridica de pe blogul meu, unde asteapta cumintele blogerii nominalizati de mine. Eu le ofer cu mare placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur , Dna Elena , ca ti-a placut acest sos. Vor urma inca multe sosuri de acest tip, pentru ca imi place sa experimentez si sa vad reactia oaspetilor. Dar cand vezi, ca a ramas farfuria goala si mai intreaba "Mai ai" atunci stii , ca ai reusit ceva gustos sa faci. Iti multumesc pt premiul si increderea , care mi-ai acordat-o , am sa vin dupa el in timpul saptamainii. Te imbratisez cu drag, Anisoara

    RăspundețiȘtergere
  3. In Postul Pastelui, mancarurile diversificate sunt bine-venite.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...