Tortul - FELICITARE


Astazi e ziua tuturor FEMEILOR, si in special 
ESTE SARBATOAREA TA …este o zi insemnata , 
pentru care trebuie,
sa te bucuri de acest cadou,
pentru ca te-ai nascut- FEMEIE…

Mereu imi aduc aminte de cuvintele bunicii mele , spuse in tineretea mea :

¨NICIODATA NU UITA CA FEMEIA ESTE FRUMOASA
- PENTRU CA INGRIJESTE DE EA ,
ESTE FERMECATA-CIND ZIMBESTE DIN TOT SUFLETUL,
ESTE INTELIGENTA – PENTRU CA STIE SA ASCULTE…

...TOTODATA , FEMEIA  POATE FI  MAMA,  IUBITA,  SOTIE, FIICA,  SORA, PRIETENA SI O FEMEIE DE AFACERI … 

in aceasta este esenta si inceputul nostru dumnezeesc pe pamint.¨´


Va felicit din suflet cu SARBATOAREA ZILEI DE 8 MARTIE !!!
 Fiti sanatoase, fiti fericite , sa va insoteasca mereu bunavointa si armonia sufletului, sa fiti mereu inconjurate  de dragoste si stima celor  dragi sufletului vostru !!!
   
Acest cadou dulce este preparat in cinstea voastra si  DIN TOT SUFLETUL PENTRU VOI!

Va iubesc si sunteti asteptati  cu paine si sare , in  Casa Mare a Anisoarei.





7 comentarii:

  1. La multi ani, draga Anisoara! Iti doresc o zi splendia de 8 Martie, cu multe bucurii, fericire si-ti doresc sa-ti rada sufletul!
    Pe langa paine si sare, eu vreau o felie generoasa din minunatul tort! pupici multi :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Anisoara fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni, primavara iubirii sa iti inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale. Iti doresc un 8 Martie cat mai frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincere felicitari cu ocazia zilei de 8 Martie,fie ca aceasta sarbatoare sa-ti aduca atatea flori incat sa-ti faci gradina, atatea felicitari incat sa ai vorbe bune pentru tot anul... atata dragoste incat chiar daca ai da inapoi la fiecare, tot ti-ar mai ramane...
    O primavara cu multa bucurie!
    Mariana

    RăspundețiȘtergere
  4. Liliana ; Naty, Mariana Va multumesc din suflet fetelor. Sa fiti fericite mereu , alaturi de cei dragi. Liliana serveste cu mare dragoste . A iesit ceva foart gustos. D-na din fagaraseanu iti spun un BUN VENIT si sper sa te am oaspete des pe blog.Cu drag, Anisoara

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna.As dori sa stiu reteta acestui tort si mai ales din ce si cum sunt facuti trandafirii. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut,eu ma numesc tot Anisoara,urmaresc de mult blogul tau si vreau sa-ti spun ca-mi place foarte mult,as vrea sa-mi spui te rog receta cu tortul din miere,lam vazut undeva dar nu-l mai gasesc,mersi mult...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...