Paste dulci cu nuci


Toata copilaria mea am mancat  macaroane de cele lungi , 
cu zahar si  nuci . 
Pentru ca erau preferatele mele , si se preparau foarte repede. Acum in zilele de post mi-am amintit 
de ele si zic , 
sa le prepar si sa va indulciti si voi.


Ingredientele : 
  • paste 
  • zahar
  • ulei
  • ceapa 
  • nuci
  • ciocolata rasa 
  Mod de preparare :

Se fierb pastele cu apa clocotita  si cu putina sare ( timpul de fierbere este scris in instructiunea de la ambalaj)
Se scurg de apa si se calesc cu apa rece .  Se toarna toate intrun vas mai adanc.
Aparte se prajeste uleiul cu ceapa , pana se rumeneste ceapa. Dupa aceia se inlatura ceapa. Si cu uleiul se amesteca pastele fierte. 
Nucile se prajesc pe tigaie la foc incet , in modul cum se prajeste rasarita insa fara adaosuri. 
Ele se faramiteaza cu facaletul si se adauga in paste. Se amesteca bine  pastele cu nuca si zahar dupa gust . Se servesc la masa reci, presarate deasupra cu ciocolata rasa ( optional)
Sun nemaipomenit de gustoase .  In zilele de post aceste paste cu nuci se servesc la mesele festive.



2 comentarii:

  1. N-am mancat niciodata paste dulci :) Interesanta idee! Dvs. din ce parte a tarii veniti ? Poate e ceva regional?

    RăspundețiȘtergere
  2. Svetlana, sunt din inima Codrilor. Aceasta mancare se prepara mai mult la tara de pe vremuri. Am sa mai descriu niste retete simple si foarte interesnte. La oras se coc mai mult prajituri, torturi checuri. La tara invartite, placinte , turte, macaroane , orez , alivanca - si toate cu umplutura dulce , in deosebi din fructe si nuci. Sa ai un sfarsit de saptamaina placut . Cu drag, Anisoara

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...