PASARE IMPLUTA CU CLATITE (2)

  In seara de Anul Nou , la masa de sarbatoare se serveste carne de pasare, fie rata, gasca, gaina sau cucos.  Modul de preparare a unei pasari intregi este diferit , unica este comun , ca ea  se prepara la cuptor.
Ca de obicei, din strabuni,  pasarea coapta la cuptor se serveste la masa,  alaturi de mere coapte in cuptor, sau impluta cu mere coapte . Eu am descris o receta de pasare impluta cu clatite (1) si am sa va desriu,  inca un mod de implutura. 
Eu gandesc , ca pentru sarbatoarea de Anul Nou , se poate  oferi  oferi o ora plus,   pentru a prepara o pasare,  in mod mai deosebit si mai gustos, decat o pasare , pur si simplu marinata bine , si coapta in  cuptor.


acum am sa va descriu alta implutura .








3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...