torta "TREI CIOCOLATE"


Nu vreau sa comentez mult, vreau sa va spun ca este foarte usor si foarte rapid  in preparare.


Ingrediente : 

  • 100 gr de ciocolata alba de calitatea buna
  • 250 ml de frisca sau lapte 
  • 4 foi de jelatina
  • un picusor de zahar vanilat

  • 100 gr de ciocolata cu lapte
  • 300 ml de frisca sau lapte
  • 5 foi de jelatina
  • un picusor de zahar vanilat
  • 100-150 gr de ciocolata neagra 
  • 350 ml de frisca sau lapte 
  • 6 foi de jelatina 
  • un pic de rom sau zahar vanilat 

eu am folosit jelatina - 
    Mod de preparare :

    Se fierbe tot laptele odata . Daca preparati din frisca 30 %, inseamna ca de fiecare data o sa incalziti frisca. Se topeste ciocolata alba la microunda ( 30-40 sec)  cu 2-3 linguri de lapte. Se scoate vasul si se amesteca pana se topeste ciocolata. Se adauga portiunea de lapte sau frisca ferbinte si se amesteca pana primim o masa omogena. Foile de jelatina se pun in apa rece pentru 2-3 minute , sa se inmoaie. Se scurg de apa rece si se adauga in solutia ferbinte de lapte cu ciocolata. Se amesteca intruna , pana se topesc foile pe deplin . Se toarna ciocolata alba intr-o forma de silicon, sau in alta forma , care o aveti. 
    Numai daca folosit din alt material formele , inseamna ca se unge forma cu o pensula,  cu putin ulei fara miros. 
    Se pune la frigider pentru o ora - o ora si 30 minute, ca sa se intareasca. 

    Procedem cu celelalte ciocolate la fel. Ca sa se prinda bine intre ele , e necesar sa turnati solutia de ciocolata in stare ferbinte. Fiti atente , cum dizolvati ciocolata.E necesar , sa o topiti cate putine secunde la microunda si saamestecati bine cu o lingurita de lemn pana se topeste. 
    Daca e necesar mai incalziti-o un 10-20 secunde.









    9 comentarii:

    1. Multumesc Anisoara ca ai trecut pe la mine, eu sunt mic copil pe langa bunatatile tale...mai am de invatat , dar cum sunt abea la inceput de drum sper sa ajung intr-o zi sa fac bunatati ca ale tale.
      o zi cat ma buna, pupici

      RăspundețiȘtergere
    2. Vai, uite la dansa ce spune ea ?

      Niciodata sa nu-ti pui pretul mic , pe ceeia ce faci cu atata pasiune , dragoste si incapatinare .
      Trebuie sa-ti pretuesti si sa-ti apreciezi munca ta . Orice miscare ,care o faci , orice vorba , care o spui , isi are valoarea sa, la momentul si timpul sau , si toate , ele isi au inceputul din sufletul tau, din inima ta.
      Sa ta tii minte una - acel pret sau valoare , mai bine zis, care ti-o pui tu in sufletul tau, acea o vei avea de la cei, ce te inconjoara, ce te aprecieaza, ce te iubesc, ce te stimeaza.

      Eu numai dovedesc sa intru la tine sau la alte fete pe blog , dar orice receta, care apare la tine in blog, la mine se reflecta automat, cand deschid blogul meu.Si cand mai vad cate 4-5 recete odate aparute, ce crezi, ca zic eu ?
      Mereu ma zambesc si zic, ce bravo esti!
      O spun sincer din tot sufletul. Si mai am eu o fata , ca si tine - Nadina din bucataras. La fel , o admir foarte mult. Noroc si sanatate

      RăspundețiȘtergere
    3. Foarte frumos... ma uit si ma minunez cat de bine arata... Felicitari... As vrea sa imi iasa si mie ceva pe aproape daca m-as incumeta sa incerc...

      RăspundețiȘtergere
    4. Ce forma frumoasa! Iar reteta o cunosc, am facut ceva f apropiat, dar cu blat subtire dedesubt, sub forma de tort. Intr-adevar cele 3 feluri de ciocolata dau o combinatie mortal de buna!

      RăspundețiȘtergere
    5. Feliz , draga mea , o sati reuseasca . E necesar numai sa ai incredere in tine si dorinta mare. Scuza , ca nu tiam raspuns la timp. Cu drag , Anisoara

      RăspundețiȘtergere
    6. Nati; este o forma de silicon , care imi place foarte mult . Am facut si piftie in ea, si arata destul de frumos, acum ma gindesc mereu la o salata , care sa-si mentine forma in ea. Ma bucur foarte mult , ca ai preparat-o si ai vazut cat de usor si ce combinatie reusita a gustului. De fapt eu am un desert de ciocolata naturala in trei straturi, numai ca acolo este mult de lucru. Asa si se cheama desertul "Lapte de pasare ". Cu draG, Anisoara

      RăspundețiȘtergere
    7. va felicit din tot sufletul pt tot ce postati sunt extraordinare si va admir de fiecare data.Am facut muliile si au fost f laudate.Imi place forma de silicon de la torta trei ciocolate de unde a_ti cumparat_o ca si eu imi doresc una?Va doresc multa sanatate si numai bine sa va dea Dumnezeu.

      RăspundețiȘtergere
    8. Draga Vichi , iti multumesc pentru admiratia. Aceasta forma si altele , sunt cumparata 5 ani urma , cand numai iesise pe piata si erau foarte scumpe ( in jurul la 20 de dolari -una) sunt de origina Ceha. Acum sunt foarte multe forme de silicon de origine chineza si sunt mult mai ieftine dar nu por sa spun ce calitate au. Daca te intereseza concret- intrun Centru Mare din Chisinau, langa hotelul "Cosmos". NU stiu, daca ai vazut , dar muliile le-am facut in aceasta forma. Si a iesit extraordinare. Cu drag, Anisoara

      RăspundețiȘtergere
    9. iti multumesc pt raspuns dar eu locuiesc in Alba Iulia Romania asa ca nu am cum sa ajung acolo sa_mi cumpar,dar iti multumesc mult pt retete sunt f bune am facut cateva din ele.Iti doresc multa sanatate si numai bine.Cu drag Vichi.

      RăspundețiȘtergere

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...