A trecut o luna ...


A trecut o luna ... de cand m'am intors la tema mea de recete culinare IN LIMBA RUSA  ( m-am intors dupa 3 ani si 8 luni de tacere). 
 In aceasta luna am expus aproape 25 de recete si am avut peste 52000 de vizitari ... numai intr'o luna . Numai o luna de munca , numai o luna de raspunsuri la diferite intrebari, numai o luna de sugestii si comentarii...

In acest blog  eu am expus peste 250 de recete   bine explicate si ilustrate , si ele mi'au adus in 6 luni ... aproape 52000 de vizitari...

Rezulta , ca e necesar sa ma dedic acolo,  unde sunt SOLICITATA ,sunt dorita , sunt asteptata... unde sunt intrebari si ... raspunsuri, unde se prepara recetele , in care depun multa munca si timp... sI cred , ca cel mai principal ... sunt INTELEASA... in limbajul , care il vorbesc .

O singura receta de METODA DE PREPARARE A ALUATULUI IN FOI este vizitata in 3 ani de zile 99026 de ori. Este preprarata de nenumarate ori  din diferite colturi ale lumii , dar aici  pe blog nici nu au tras atentia la ea. Cateva comentarii ... si gata.

Eu nu plec ... eu am sa lucrez aici , dar in masura posibilitatii mele...

Doresc sa ramana acest blog , ca o CARTE SCRISA SI ILUSTRATA  PE FILE MULTE... si sper , sa fie citita  si de folos candva ... si cuiva ...

19 comentarii:

  1. ma abonez si la blogul in rusa ca am program de tradus :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma abonez pt ca, in fiecare zi intru pe blogul tau sa vad ce retete publici. Nu stiu rusa dar sper sa ma descurc cu traducerea.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu in ce masura are importanta dar am dat tuturor prietenelor mele de stire despre dvs.au intrat si chiar au preparat diverese(mai ales muraturi).cat despre noi....caut retete pe care le-am gasit aici ,de ani de zile...in familia sotului(din basarabia)nu au vrut sa mi le dea din pacate.daca ati vedea ce lumina are el pe fata cand ii pregatesc mancaruri ale caror retete le am de la dvs.ati sti ca nu munciti in zadar.dar dvs stiti mai bine unde se merita sa munciti.singura rugaminte e sa ne comunicati blogul in limba rusa ca sotul imi va traduce.oricum va multumesc pt ce ati oferit pana acum,in familia noastra chiar a facut diferenta..mai multa decat pot explica fara sa intru in detalii de familie mai putin frumoase.multumim frumos inca odata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara la toti cititorii mei! Astazi la noi a fost sarbatoare si m-am dedicat aproape toata ziua saitului rusesc. Am ramas uimita de cifra de vizitari - aproximativ 4800 de aseara la ora 21.00, am expus 4 recete -pas cu pas si am raspuns la intrebarile fetelor. Eu asta o spun pur si simplu, asa. Simt si vad , ca este interesant pentru multi cititori si este foarte asteptat - tot ce scriu eu.
    Dar acum suntem in prag de sarbatori ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Fetelor, eu nu plec de pe acest blog - telul meu este sa scriu tot tezaurul , care mi-a fost transmis si l-am acumulat prin practica mea de o viata. Recetele mele sunt lungi , si deaceia par ca sunt dificil de grele de preparat. dar nu-i asa. Eu pur si simplu , ma impart cu toate maruntisurile si secretele , pentru a primi in final o receta reusita. Dar asta va sperie mult .
    Dar in toate recetele este descrisa complexitatea lor.
    Din cateva sute de recete, expuse aici , sunt dificil de preparat , cred cam 20 , dar la ele am accentuat fiecare pas in poze si descriere.

    RăspundețiȘtergere
  6. Drept a spus LILIANA POPOV, ca a cautat ani de zile si nu a gasit , aceste recete, pentru ca foarte multe din ele nici nu exista , doar in rusa expuse de mine, acum 3.6 si acum traduse in romana ,si expuse pentru prima data .
    Sunt foarte multe cizelate si gandite de mine pana la ultima picatura - deatata nu-mi este greu sa vad si sa inteleg, cum apar recete noi in alte parti , cu ideile de la mine. Si asta ma bucura mult, ca macar dupa idei dar ma vizitati. Dupa aceia le prefaceti, le preparati si expuneti recete noi. Bravo voua
    Inseamna , ca tot ceva folos aduc pentru multi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Fetelor, adresa la saitul rusesc ( el este comun pentru mai multe autoare ) nu o expun , pentru ca eu ,oricum, am sa fiu prezenta, din cand in cand, aici pe blog. Si el va ramane o mostenire pentru cineva , care va fi interesant de arta culinara si traditiile in Bucataria moldoveneasca, scrisa din practica unei gospodine de casa. Va multumesc foarte mult pentru intelegere . Liliana, Doina si Ccris va multumesc din suflet pentru mesaje.

    RăspundețiȘtergere
  8. Te-ai hotarat tocmai acum cand asteptam cu nerabdare retele tale pentru Craciun. Poate te razgandesti si ne spui macar adresa de pe site-ul rusesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Doinita , nu stiu daca ai frunzarit recetele mele, dar am o multime de recete pentru ocazii speciale. Accentul meu este in expunerea recetelor pentru mese festive.
    Cat despre craciun , cred ca te-ar interesa un meniu special? Sau recete de la taierea porcului de craciun? Noi sarbatorim craciunul pe 6-7 ianuarie.
    Spunemi , ce te-ar interesa mai mult , in ce directie, si am sa te ajut. Sau dulciuri , biscuiti? daca meniu , inseamna , ca ma starui sa fac un colaj din recetele mele expuse.Si ar fi bine sa stii, ca la noi la sarbatori MESELE SUNT INCARCATE DE MANCARE - asta este specific , numai la modoveni.Cu drag, Anisoara

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiu ca mesele voastre de sarbatori sunt incarcate de mancare multa si buna. As fi vrut sa stiu in special retetele de la taierea porcului(tai porcul saptamana viitoare). Poate reusesti sa scrii cateva retete sau macar sa-mi spui unde le gasesc daca le ai publicate in alta parte.Sa stii ca datorita retetelor tale anul acesta de exemplu mi-au iesit cele mai bune muraturi (in special castravetii).

    RăspundețiȘtergere
  11. Doinita am inteles. Am destule recete interesante pentru taierea porcului. Chiar daca nu am la toate poze, am sa descriu zilele acestea cateva recete si sfaturi . Iti multumesc de incredere si pentru aceia ca ai preparat muraturi dupa metoda mea. Sa ai un sfarsit de saptamana frumos.
    Cu drag , Anisoara

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna,Anisoara!Trebuie sa recunosc ca, primul lucru care mi-a venit in minte atunci cand ai zis ca nu prea mai vii pe aici,e sa-ti cer adresa site-ului rusesc,pentru ca suntem pamantence si nu am probleme cu limba rusa.Dar vad ca nu vrei sa-l dai,deci vreau sa sper ca te vei tine de cuvint si nu vei lasa blogul asta prafuit si ne vei bucura cu multe retete si de-acum incolo.Eu m-am minunat mereu de cum arata bucatele tale si chiar eram curioasa daca lucrezi la vreun restaurant.
    Ca fapt divers, te-am 'aratat' surorii mele si sincer iti spun ca mi-a zis ca din toate blogurile de bucatarie ii place al tau cel mai mult.
    Eu am incercat mai multe recete (nu din cele complicate, ca parca prea ma simt eu mica pentru asa ceva :) )si am ramas placut surprinsa de ele.De sot nici nu mai zic :)Chiar azi vreau sa fac snitelele tale cu varza, asa ca nu te lua dupa numar de vizitatori.Stii cum se zice, calitatea si nu cantitatea conteaza.Gandeste-te cat de mult te apreciaza cei putini vizitatori,pentru ca ceilalti nu stiu ce pierd.

    RăspundețiȘtergere
  13. Te-am vizitat de multe ori, draga Anisoara, si ti-am lasat comentarii. Este o lege pe-aici, daca lasi comentarii, primesti. Daca nu, nu.
    Eu iti admir munca si te felicit din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu inteleg foarte bine despre ce vorbesti Liliana, dar sa imblu in fiecare zi pe bloguri si sa spun , ca vai cat e de frumos,, s.t.a.m.d nu am timp , sincer vorbind. Eu lucrez 14 ore din 24 de ore. Numai sambata si duminca, cat si sarbatorile sunt putin mai libera.
    Cum crezi am eu timp, pentru toate? Eu in primul rand , ma dedic blogului si acum saitului in rusa. Cred ,ca sunt foarte inteleasa. Si de pe minunatul sait bucataras.ro am plecat numai din lipsa de timp. Fetele se suparau, ca nu le vizitez recetele, eu nu dovedeam sa raspund la mesajele lor.
    Ma doare, dar asa stau lucrurile. Stii, cat timp necesita cumparareea produselor, prepararea, pozele, descrierea . Poate sa ma inteleaga bine, numai autoarele , care depun munca si timp in blogurile sale. Nu este chiar atat de usor acest lucrul. Numai daca o faci din pasiune si cu dragoste- iti aduce satisfactie sufletului; si aceasta se transmite si la cititorii , care te viziteaza si te citesc.
    It multumesc pentru intelegere.

    RăspundețiȘtergere
  15. Draga Tina , ma bucur mult , ca tia placut blogul meu si ai avut incredere si ai preparat din recetele mele. Cat despre complicitatea recetelor mele, ele par la prima vedere, dar dupa ce prepari odata, intelegi ca nu este chair atat de greu, cum se pare la prima vedere. E necesar sa i dorinta , si restul vin toate de la sine .

    RăspundețiȘtergere
  16. In pivinta saitului rusesc e necesar sa cauti prin google- aceaisi denumire, si acelas autor numai sa scrii in rusa si ai sa ma gasesti usor. Eu am sa lucrez aici pe blog, pentru ca am cu ce ma impartasi ; si am inca foarte multe lucruri de spus. Numai ca totul depinde in timpul , care imi mai ramane.

    RăspundețiȘtergere
  17. " Stii cum se zice, calitatea si nu cantitatea conteaza.Gandeste-te cat de mult te apreciaza cei putini vizitatori,pentru ca ceilalti nu stiu ce pierd." oricum draga Tina, am sa ma dedic mai mult acolo , unde sunt solicitata , unde se prepara recetele, unde apar intrebari, unde sunt asteptata. Daca am vizitatori peste 2000 pe zi , inseamna ca ma asteapta foarte multa lume. Daca am lucrat numai 6 luni pe acest sait , si pana la ziua de azi am atins cifra de apr.3 mln de vizitatori , inseamna , ca le este interesant ceia ce scriu si toti asteapta ceva nou si gustos. Multumesc pentru mesajul , care mi l-ai scris , mi a placut foarte mult. O saptamana buna sa ai. Cu drag; Anisoara

    RăspundețiȘtergere
  18. Anisoara,ce bine imi pare ca dupa 2 zile de cautari te-am gasit in sfirsit pe celalalt site.Recunosc,am incercat foarte multe variante de cautari si nu a fost chiar usor, dar pana la urma uite ca am reusit.
    Acum ramane sa salivez la retetele tale de-acolo,pentru ca ai ce vedea, nu gluma.Dar nu ma avant sa le fac pe toate,ca va fi vai de silueta mea :)Mai pe rand, mai cate una.
    Si trebuie sa mai recunosc ceva.Cred ca ti-am inteles mai bine decizia de a te dedica mai mult acolo,pentru ca am vazut nu doar retete dar si o adevarata comunicare, schimb de impresii si foarte multi vizitatori.
    Multumesc ca totusi mi-ai dat cateva indicii si sa stii ca voi fi mereu cu ochii pe ceea ce vei pune acolo, dar mai intai am de citit sutele de pagini si de mancat din ochi pozele :)Iti invidiez prietenii care au ocazia sa se delecteze cu bucatele tale.
    Nu mi-ai spus daca ai lucrat vreodata la restaurant sau daca ai terminat vreun colegiu de specialitate sau e doar talent innascut?
    Sa ai si tu o saptamana cat mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma crezi ca sunt fericita,o spun cu tot sufletul , ca mai inteles, si ai vazut cu ochii tai, si te-ai incredintat de vorbele mele scrise, spuse si nespuse... toate pana la urma. Foarte mult imi doresc sa las o urma mica in limba materna ( nu numai in rusa ) , pentru , ca e pacat sa nu ramana urma dupa toate cele bunatati , care le avem la noi in Moldova .

    Sincer o spun , nu doresc sa se piarda fara urma recetele si obiceiurile noastre vechi si mai putin contemporane culinare , pentru ca timpul , obiceiurile se schimba foarte mult , si nu vreau sa se piearda fara urma. AS putea sa vorbesc mult mai mult, dar nu-mi permite "obrazul meu" , deoarece e necesar sa pastram situatia la nivelul, care este la moment.

    Profesia mea nu este legata de culinarie, nici pe aproape, este pur si simplu o pasiune. Dar sa stii , de cand eram studenta, dupa mirosul bucatelor de la bucataira comuna , stiau toate 70 de fete , ca prepar eu mancarea.
    Iti multumesc din suflet. Cu drag, Anisoara

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...