DOR DE PLAIUL NATAL


Mi-e dor ...



Mi -e dor de tine Tată ,

Mi -e dor de tine Mamă .

Mi -e dor de Satul meu Natal ,

Mi -e dor de –un strugure de poamă !



Mi -e dor de roua dimineţii ,

De timpul , cînd eram în floarea vieţii .

Mi -e dor de Soare , ce răsare

Şi după deal apune în splendoare ...



Mi-e dor de anii ce-au trecut ,

De-ai mei ptieteni ,

Căci demult nu i-am văzut .

Mi –e dor de tot ce-a fost ,Căci ce va fi ...

Aproape ... n-are rost ...

Mi –e dor ...


 
Cu drag, Nicolae

Satul meu natal

Satul meu, azi de departe-ţi spun :

Mi-e dor de tine !

Ştiu că tu m-aştepţi cu-a ta răbdare

Pe două coline

Şi trei drumuri,dintre care

Principal e unul .

O să vin , eu sper, degrabă

Şi-o să-ţi simpt profumul .

O să-ţi văd Pădurea-Mică

Şi Pădurea-Mare ...

Şi-o să fie-n casa noastreă

S ă r b ă t o a r e !

Mă gîndesc , c-ajuns la tine ,

Să nu fac nimic ...

Doar prin văi ,grădini şi lanuri

Să mai rătăcesc un pic ...

Şi s-aştept cînd înc-o dată

De la vale-n deal

Mă va duce lumea toată ...

Şi o lacrimă sărată

Va cădea pe-altar ...

Ultima dorinţă-a mea

E să strig în gura mare :

Am venit !.. Sunt !... Iată !..

Satul meu ! Eu te iubesc ,

Cum n-am iubit !

Tare , tare , zău ,

Ca nici-odată !!!

cu drag, Nicolae








Un comentariu:

  1. Draga Anishoara, desi eu n-am un sat natal pentru ca m-am nascut in Bucuresti si tot in Bucuresti locuiesc, citind poeziile tale mi s-a furnicat pielea pe mine si m-a cuprins si pe mine un dor, poate ancestral, de paduri si coline si de perne cusute in cruciulite, asezate frumos pe lavita...
    Foarte frumoase imaginile si foarte frumoase cuvintele. Felicitari si o imbratisare calda de la mine :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...