PESTE MARINAT ( pastrama) CU SALATA DE VERDETURI


Aceasta mincare din peste rosu preparat in asa mod este o mincare a mea preferata si este recomendata pentru zilele de dieta .Se prepara foarte usor si foarte repede .
Eu cumpar cite 1-2 kg de peste, care are carnea de culoare rosie si il prepar in modul urmator.



Ingrediente :
  • 1 kg de peste rosu
  • diferite condimente pentru peste
  • 100 gr de maioneza clasica
  • 100 ml de uilei
  • sare
Modul de preparare :

Ca deobicei tot pestele cu carnea rosie are pelita foarte groasa, deaceia in primul rind , se curata pestele de pelita si se taie in felii de grosimea de 1.5.- 2 cm . Intr-un vas se adauga pestele taiat feliute, maioneza , condimentele preferate pentru peste , sarea si se amesteca bine . Se lasa la marinat pentru toata noaptea.

A doua zi se incinge cuptorul pina la temperatura de 200 C. Se toarna in tava putin ulei, se adauga peste curatat de condimentele din marinada si se usuca la cuptor timp de 20 minute. Se stinge cuptorul si se lasa pestele in cuptor inca 30 minute.

In alt mod se poate coace pestela la temperatura de 150 C timp de 40 minute. Pestele se primeste putin uscat ca forma si are gust sarat , piparat cu miros de condimente .. Se combina foarte bine la gust cu salatele din verdeturi sau legume proaspete cu ulei de maslin sau cu cartofi copti la cuptori in coaja sau fierti in coaja. Se pastreza la frigider pina la 3-4 zile intr-un vas cu capac inchis.

Cind va este foarte foame in zilele de dieta mincati o bucatica de peste rosu preparat in asa mod . Este si foarte nutritiv si folositor pentru organizm .

5 comentarii:

  1. Draga Anishoara, te rog frumos sa-mi spui ce condimente folosesti pentru acest preparat, in afara de sare si piper. As vrea sa-l fac si eu, dar am nevoie sa stiu exact ce alte arome pui. Multumesc mult.
    Lumi

    RăspundețiȘtergere
  2. Lumi. puiule, eu folosesc un condiment compus din mai multe condimente, caruia i se spune XMELI-SUNELI. este un condiment cu origine din Gruzia. Imi place la nebunie. In componenta lui intra- busuiocul, menta rece, leusteanul. piper negru macinat , in rusa se spune kindza- nu stiu in romana, scuza-ma. Si sa ai in vedere, ca acesta receta este valabila numai pentru pestele mascat cu carnea rosie. Pentru alte tipuri de peste cu carne alba sunt alte metode de prparat, care vor fi reflectate in blgul meu treptat. Iti doresc in toate succes. Cu drag Anisoara.

    RăspundețiȘtergere
  3. OOOO....nu am cum sa gasesc asa ceva, dar totusi ajuta mult ca mi-ai spus ce are in componenta, le potrivesc eu cumva. ma gandeam sa fac somon in felul asta, ca suna taaaare bun. Si toate retetele tale de mezeluri sunt atat de speciale, ca de altfel toate retetele pe care le postezi, ce sa mai vorbesc. Ma simt ca si cum am descoperit o comoara, si nu stiu cum sa spun si altora despre blogul tau. As vrea ca lumea sa vada ce bucatarie fina si stilata faci. Toate felicitarile mele, din suflet!
    Lumi

    RăspundețiȘtergere
  4. Anishoara draga, am incercat sa-ti trimit un comentariu ieri, vad ca nu s-a postat, nu stiu de ce. Dar intre timp am facut ceva cercetari pe Google si am gasit o reteta de XMELI-SUNELI si o sa-l fac eu in casa. Ajuta mult si ca tu mi-ai spus ce intra in componenta acestui condiment. Si tot ieri am vrut sa-ti spun cat de mult admir ce bucatarie fina si stilata faci. Meriti sa stie cat mai multa lume de acest blog. Eu l-am gasit din pura intamplare cautand ceva pe Google, si parca am desoperit o comoara. Sa-ti ajute Dumnezeu in tot ce faci! Cu drag, Lumi

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Lumi, pentru apreciere.Nu e nevoie de reclama. Sunt la inceput de cale. Si expun recete, care pentru mine sunt , de fapt, ceva obisnuit. Toate fetele au bloguri cu recete destul de interesante si imi pare rau, ca imi este timpul limitat,ca sa ma inspir din ele.
    Si vreau sa-ti spun , ca sunt cunoscuta de foarte multa lume. In 3 ani, tema mea de mincare in limba rusa , a fost vizitata de peste 2,5 mln de vizitatori. Multumesc. Iti doresc un sfirsit de saptamiina placut alaturi de cei dragi. Cu drag Anisoara

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...